Swat Valley,Pakistan



Ada org kata Swat Valley atau Lembah Swat ni antara tempat yg paling cantik di dunia.Di musim winter kat Swat Valley mudah didapati ikan Trout.Di sinilah pertama kalinyer aku bermain ski.Aku tidur di hotel dlm gambar tu.Nun atas puncak gunung..punyalah jauh..tapi memang berbaloi..hehe..Aku sambut raya haji di sana,siap pakai baju melayu lagi.Tempat ni dinamakan Malam Jabbar Ski Resort.Ia dibina oleh org Austria yg mendiami Swat Valley.Nanti sesiapa yg nak pergi sana ajak lah aku..Aku rindu sangat2 nak pergi ke sana lagi.

2 comments:

Pendidikan said...

Salam,
Seronoknya di musim salji.
Kata orang, berkemah atas salji lagi menyeronokkan. Tapi saya tak pernah.

Mamak Spicy said...

Wslm..seronok jugak tuan..tapi kdg2 tu tak seronok jugak..hehe